Efektowna i skuteczna reklama zewnętrzna – co wybrać?

/
Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Reklama dźwignią handlu – to powiedzenie nie traci na aktualności. Dlatego też sprawdzamy jakie nośniki reklamowe najlepiej nadają się do tego, by przyciągnąć uwagę klientów. Skupimy się na reklamie zewnętrznej, czyli tej prowadzonej przed lokalami handlowymi, lub ogólnie w przestrzeni publicznej.

Stojaki reklamowe

Jednym z lepszych sposobów jest wykorzystanie stojaków. Mają one bardzo prostą formę i są niezmiernie tanie w produkcji oraz kupnie. Dlatego też są bardzo dobrym wyjściem z sytuacji, jeśli chcemy np. umieścić reklamę przed sklepem. Warto w ramach treści reklamowej umieścić na nich informację o sprzedawanych produktach, ale przede wszystkim o promocjach i obniżkach cen. To bowiem działa najlepiej na klientów.

Kasetony

Inną opcją jest wykorzystanie kasetonów, takich jak pokazano np. na stronie https://e-kasetony.pl. W przeciwieństwie do zwykłych reklam, są one podświetlane, co bardzo ułatwia ich ekspozycję w czasie, gdy jest ciemno. Robią też sporo większe wrażenie na ludziach, którzy przechodzą wokół. Dlatego też coraz więcej placówek handlowych decyduje się właśnie na ten rodzaj reklamy, ponieważ jej efektowność i skuteczność jest wysoka.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Jak rzeźbić w drewnie? Poradnik dla nowicjusza
Jak rzeźbić w drewnie? Poradnik dla nowicjusza
Osoby utalentowane artystycznie, czy też poszukujące nowych zajęć i pasji, z chęcią podejmują się różnych zadań. Ciekawym pomysłem dla osoby […]
Najpopularniejsze modele szaf
Najpopularniejsze modele szaf
Remont i urządzanie mieszkania może być dużym wyzwaniem dla amatora, lecz przy odrobinie chęci i cierpliwości, można przygotować plan, według […]
Agencja interaktywna a agencja reklamowa – różnice i podobieństwa
Agencja interaktywna a agencja reklamowa – różnice i podobieństwa
Zgodnie ze stwierdzeniem, że reklama jest dźwignią handlu, współczesny biznes nie może obejść się bez szerokich działań promocyjnych. Chcąc zatrudnić […]