Cel badań UX stron www

/
Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Współczesna technika pozwala usługodawcom na szybkie i pewne testowanie odbioru ich oferty. Szczególnie, w odniesieniu do stron internetowych, rozumianych jako produkt docelowy oraz jako narzędzie promocji. Zobaczmy, jakie korzyści można uzyskać wykonując profesjonalne badania UX.

Technika w służbie komercyjnej informacji

Podstawowym celem testów UX jest zbadanie reakcji (również emocjonalnej) klienta na usługę informatyczną oraz kontekstu, w jakim z niej korzysta. Pozwala to wyeksponować elementy strony, które spotykają się z największym uznaniem odbiorców, wyprofilować grafikę, zoptymalizować przejrzystość i funkcjonalność ułożenia zakładek. Co więcej, tego typu badanie pozwala odkryć ewentualne słabe strony produktu, sprawdzić, jakie elementy mogłyby być bardziej ergonomiczne i przyjazne użytkownikom. W rezultacie tego typu test dostarcza pełnej wiedzy diagnostycznej o witrynie internetowej pod kątem jej komercyjnej wydajności. Umożliwia on również zobaczenie produktu oczami potencjalnych klientów. Więcej informacji na temat tego typu usług można znaleźć pod adresem https://symetria.pl.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Rodzaje opakowań w jakich sprzedawane są produkty spożywcze
Rodzaje opakowań w jakich sprzedawane są produkty spożywcze
Produkty spożywcze są zdecydowanie najważniejszym towarem znajdującym się w sklepach. Ich dostępność to sprawa kluczowa, gdyż każdego dnia wiele rodzin […]
Co trzeba wiedzieć o trenowaniu boksu?
Co trzeba wiedzieć o trenowaniu boksu?
Boks kojarzy się nam się z takimi sławami jak Andrzej Gołota czy Tomasz Adamek. Wielu Polaków posiada pozytywne skojarzenia z […]
Produkcja kawy – z jakich etapów się ona składa?
Produkcja kawy – z jakich etapów się ona składa?
Kawa jest niewątpliwie jednym z najpopularniejszych napojów na świecie. Wiele osób nie wyobraża sobie rozpoczęcia dnia bez towarzystwa filiżanki ulubionej […]