Cel badań UX stron www

/
Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Współczesna technika pozwala usługodawcom na szybkie i pewne testowanie odbioru ich oferty. Szczególnie, w odniesieniu do stron internetowych, rozumianych jako produkt docelowy oraz jako narzędzie promocji. Zobaczmy, jakie korzyści można uzyskać wykonując profesjonalne badania UX.

Technika w służbie komercyjnej informacji

Podstawowym celem testów UX jest zbadanie reakcji (również emocjonalnej) klienta na usługę informatyczną oraz kontekstu, w jakim z niej korzysta. Pozwala to wyeksponować elementy strony, które spotykają się z największym uznaniem odbiorców, wyprofilować grafikę, zoptymalizować przejrzystość i funkcjonalność ułożenia zakładek. Co więcej, tego typu badanie pozwala odkryć ewentualne słabe strony produktu, sprawdzić, jakie elementy mogłyby być bardziej ergonomiczne i przyjazne użytkownikom. W rezultacie tego typu test dostarcza pełnej wiedzy diagnostycznej o witrynie internetowej pod kątem jej komercyjnej wydajności. Umożliwia on również zobaczenie produktu oczami potencjalnych klientów. Więcej informacji na temat tego typu usług można znaleźć pod adresem https://symetria.pl.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Zasłony czy rolety – co wybrać?
Zasłony czy rolety – co wybrać?
Przystępując do urządzania mieszkania, możemy być pewni, że produkty proponowane przez producentów zaskoczą nas kreatywnością. Niezależnie od tego, w jakiej […]
O jakich elementach pamiętać podczas zakupu nowej kuchni?
O jakich elementach pamiętać podczas zakupu nowej kuchni?
Decyzja o nowej kuchni to zawsze ekscytujący moment dla całej rodziny. Podczas jej wyboru pojawiają się pytania i wątpliwości dotyczących […]
Czy warto samodzielnie naprawiać swój samochód?
Czy warto samodzielnie naprawiać swój samochód?
Pierwszym krokiem w naprawie samochodu jest wiedza, co jest z nim nie tak. To może być trochę trudne, jeśli nie […]