Cel badań UX stron www

/
Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Współczesna technika pozwala usługodawcom na szybkie i pewne testowanie odbioru ich oferty. Szczególnie, w odniesieniu do stron internetowych, rozumianych jako produkt docelowy oraz jako narzędzie promocji. Zobaczmy, jakie korzyści można uzyskać wykonując profesjonalne badania UX.

Technika w służbie komercyjnej informacji

Podstawowym celem testów UX jest zbadanie reakcji (również emocjonalnej) klienta na usługę informatyczną oraz kontekstu, w jakim z niej korzysta. Pozwala to wyeksponować elementy strony, które spotykają się z największym uznaniem odbiorców, wyprofilować grafikę, zoptymalizować przejrzystość i funkcjonalność ułożenia zakładek. Co więcej, tego typu badanie pozwala odkryć ewentualne słabe strony produktu, sprawdzić, jakie elementy mogłyby być bardziej ergonomiczne i przyjazne użytkownikom. W rezultacie tego typu test dostarcza pełnej wiedzy diagnostycznej o witrynie internetowej pod kątem jej komercyjnej wydajności. Umożliwia on również zobaczenie produktu oczami potencjalnych klientów. Więcej informacji na temat tego typu usług można znaleźć pod adresem https://symetria.pl.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Czy stal to dobry materiał na konstrukcję?
Czy stal to dobry materiał na konstrukcję?
Stal jest jednym z najpowszechniejszych metali i znajduje zastosowanie w wielu gałęziach przemysłu. Jednym z głównych powodów, przez które tak […]
Energia słoneczna – skuteczne źródło oszczędzania na prądzie?
Energia słoneczna – skuteczne źródło oszczędzania na prądzie?
Każdy z nas słyszał, jeśli nie w szkole, to w telewizji, o tym, jakim olbrzymim źródłem energii jest słońce. Ludzie […]
Skąd wziąć ślubne akcesoria?
Skąd wziąć ślubne akcesoria?
Wyjątkowy Dzień Dzień ślubu jest bardzo ważnym dniem zarazem dla jednej jak i dla drugiej osoby. Myśl, że tego dnia […]