Cel badań UX stron www

/
Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Współczesna technika pozwala usługodawcom na szybkie i pewne testowanie odbioru ich oferty. Szczególnie, w odniesieniu do stron internetowych, rozumianych jako produkt docelowy oraz jako narzędzie promocji. Zobaczmy, jakie korzyści można uzyskać wykonując profesjonalne badania UX.

Technika w służbie komercyjnej informacji

Podstawowym celem testów UX jest zbadanie reakcji (również emocjonalnej) klienta na usługę informatyczną oraz kontekstu, w jakim z niej korzysta. Pozwala to wyeksponować elementy strony, które spotykają się z największym uznaniem odbiorców, wyprofilować grafikę, zoptymalizować przejrzystość i funkcjonalność ułożenia zakładek. Co więcej, tego typu badanie pozwala odkryć ewentualne słabe strony produktu, sprawdzić, jakie elementy mogłyby być bardziej ergonomiczne i przyjazne użytkownikom. W rezultacie tego typu test dostarcza pełnej wiedzy diagnostycznej o witrynie internetowej pod kątem jej komercyjnej wydajności. Umożliwia on również zobaczenie produktu oczami potencjalnych klientów. Więcej informacji na temat tego typu usług można znaleźć pod adresem https://symetria.pl.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Z jakich kwiatów można stworzyć stroik na grób?
Z jakich kwiatów można stworzyć stroik na grób?
Jesień i zima to wyjątkowy czas, w którym bardzo często wspominamy tych, których nie ma już pośród nas. W listopadzie […]
Współczesne dekoracje dużych ogrodów
Współczesne dekoracje dużych ogrodów
Aranżacja sporej wielkości ogrodu to duże wyzwanie. Należy bowiem dobrać nie tylko odpowiednie rośliny czy elementy wyposażenia w postaci mebli […]
Dobrze dobrana lampa do kuchni – jaki model?
Dobrze dobrana lampa do kuchni – jaki model?
W efektownych wnętrzach wszystkie aspekty wyposażenia są bardzo dokładnie dopracowane. Oprócz mebli niemałe znaczenie mają różne produkty uzupełniające przestrzeń, np. […]