Cel badań UX stron www

/
Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Współczesna technika pozwala usługodawcom na szybkie i pewne testowanie odbioru ich oferty. Szczególnie, w odniesieniu do stron internetowych, rozumianych jako produkt docelowy oraz jako narzędzie promocji. Zobaczmy, jakie korzyści można uzyskać wykonując profesjonalne badania UX.

Technika w służbie komercyjnej informacji

Podstawowym celem testów UX jest zbadanie reakcji (również emocjonalnej) klienta na usługę informatyczną oraz kontekstu, w jakim z niej korzysta. Pozwala to wyeksponować elementy strony, które spotykają się z największym uznaniem odbiorców, wyprofilować grafikę, zoptymalizować przejrzystość i funkcjonalność ułożenia zakładek. Co więcej, tego typu badanie pozwala odkryć ewentualne słabe strony produktu, sprawdzić, jakie elementy mogłyby być bardziej ergonomiczne i przyjazne użytkownikom. W rezultacie tego typu test dostarcza pełnej wiedzy diagnostycznej o witrynie internetowej pod kątem jej komercyjnej wydajności. Umożliwia on również zobaczenie produktu oczami potencjalnych klientów. Więcej informacji na temat tego typu usług można znaleźć pod adresem https://symetria.pl.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Gdzie szukać wysokiej jakości mebli?
Gdzie szukać wysokiej jakości mebli?
Aby dodać naszemu mieszkaniu urok, przy okazji zachowując estetyczny wygląd, warto zdecydować się na zakup mebli wysokiej jakości. To lepsze […]
Jakie napięcie powinien mieć akumulator w samochodzie?
Jakie napięcie powinien mieć akumulator w samochodzie?
Z całą pewnością każdy kierowca choć raz w życiu miał problem z odpaleniem samochodu. Zwłaszcza zimą, gdy silnik i rozrusznik […]
Piec do ogrzewania domu jednorodzinnego – jaki wybrać?
Piec do ogrzewania domu jednorodzinnego – jaki wybrać?
Planujesz w najbliższym czasie wymienić swój piec CO, który jest już nie pierwszej młodości i zaczyna Ci sprawiać problemy. Poza […]