Cel badań UX stron www

/
Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Współczesna technika pozwala usługodawcom na szybkie i pewne testowanie odbioru ich oferty. Szczególnie, w odniesieniu do stron internetowych, rozumianych jako produkt docelowy oraz jako narzędzie promocji. Zobaczmy, jakie korzyści można uzyskać wykonując profesjonalne badania UX.

Technika w służbie komercyjnej informacji

Podstawowym celem testów UX jest zbadanie reakcji (również emocjonalnej) klienta na usługę informatyczną oraz kontekstu, w jakim z niej korzysta. Pozwala to wyeksponować elementy strony, które spotykają się z największym uznaniem odbiorców, wyprofilować grafikę, zoptymalizować przejrzystość i funkcjonalność ułożenia zakładek. Co więcej, tego typu badanie pozwala odkryć ewentualne słabe strony produktu, sprawdzić, jakie elementy mogłyby być bardziej ergonomiczne i przyjazne użytkownikom. W rezultacie tego typu test dostarcza pełnej wiedzy diagnostycznej o witrynie internetowej pod kątem jej komercyjnej wydajności. Umożliwia on również zobaczenie produktu oczami potencjalnych klientów. Więcej informacji na temat tego typu usług można znaleźć pod adresem https://symetria.pl.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Sprawdzone prezenty pod choinkę dla kobiet i mężczyzn
Sprawdzone prezenty pod choinkę dla kobiet i mężczyzn
Zbliżające się Święta Bożego Narodzenia zmuszają wszystkich do coraz bardziej gorączkowego poszukiwania prezentów dla bliskich. Prezenty dla kobiet Znalezienie odpowiedniego […]
Najbardziej wytrzymałe etui na tablet – o czym warto pomyśleć?
Najbardziej wytrzymałe etui na tablet – o czym warto pomyśleć?
Wielu użytkowników tabletów zastanawia się, w jaki sposób odpowiednio chronić swoje urządzenie przed uszkodzeniami. Jest ono bowiem narażone głównie na […]
Jaki sprzęt jest niezbędny na magazynie?
Jaki sprzęt jest niezbędny na magazynie?
Maszyny i sprzęty w magazynach mają za zadanie zwiększyć wydajność procesów, odciążyć pracowników oraz zagwarantować ograniczenia strat w towarze. Do […]