Cel badań UX stron www

/
Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Współczesna technika pozwala usługodawcom na szybkie i pewne testowanie odbioru ich oferty. Szczególnie, w odniesieniu do stron internetowych, rozumianych jako produkt docelowy oraz jako narzędzie promocji. Zobaczmy, jakie korzyści można uzyskać wykonując profesjonalne badania UX.

Technika w służbie komercyjnej informacji

Podstawowym celem testów UX jest zbadanie reakcji (również emocjonalnej) klienta na usługę informatyczną oraz kontekstu, w jakim z niej korzysta. Pozwala to wyeksponować elementy strony, które spotykają się z największym uznaniem odbiorców, wyprofilować grafikę, zoptymalizować przejrzystość i funkcjonalność ułożenia zakładek. Co więcej, tego typu badanie pozwala odkryć ewentualne słabe strony produktu, sprawdzić, jakie elementy mogłyby być bardziej ergonomiczne i przyjazne użytkownikom. W rezultacie tego typu test dostarcza pełnej wiedzy diagnostycznej o witrynie internetowej pod kątem jej komercyjnej wydajności. Umożliwia on również zobaczenie produktu oczami potencjalnych klientów. Więcej informacji na temat tego typu usług można znaleźć pod adresem https://symetria.pl.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Jak przygotować dom dla małego dziecka?
Jak przygotować dom dla małego dziecka?
Zanim noworodek wróci do domu ze szpitala, należy odpowiednio przygotować dom na jego powitanie. Mowa tutaj oczywiście o zakupie niezbędnego […]
Moda plus size — trzy błędy, które często popełniają puszyste kobiety
Moda plus size — trzy błędy, które często popełniają puszyste kobiety
Stworzenie udanej stylizacji jest możliwe niezależnie od rozmiaru. W końcu wśród ikon stylu nie brakuje puszystych kobiet. Niestety nadal wiele […]
Klimatyzacja – montaż.
Klimatyzacja – montaż.
Klimat naszej szerokości geograficznej jest bardzo zróżnicowany. Każda pora roku oznacza inną pogodową skrajność, która wymaga od nas odpowiedniego przygotowania. […]