Cel badań UX stron www

/
Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Współczesna technika pozwala usługodawcom na szybkie i pewne testowanie odbioru ich oferty. Szczególnie, w odniesieniu do stron internetowych, rozumianych jako produkt docelowy oraz jako narzędzie promocji. Zobaczmy, jakie korzyści można uzyskać wykonując profesjonalne badania UX.

Technika w służbie komercyjnej informacji

Podstawowym celem testów UX jest zbadanie reakcji (również emocjonalnej) klienta na usługę informatyczną oraz kontekstu, w jakim z niej korzysta. Pozwala to wyeksponować elementy strony, które spotykają się z największym uznaniem odbiorców, wyprofilować grafikę, zoptymalizować przejrzystość i funkcjonalność ułożenia zakładek. Co więcej, tego typu badanie pozwala odkryć ewentualne słabe strony produktu, sprawdzić, jakie elementy mogłyby być bardziej ergonomiczne i przyjazne użytkownikom. W rezultacie tego typu test dostarcza pełnej wiedzy diagnostycznej o witrynie internetowej pod kątem jej komercyjnej wydajności. Umożliwia on również zobaczenie produktu oczami potencjalnych klientów. Więcej informacji na temat tego typu usług można znaleźć pod adresem https://symetria.pl.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Jak czyścić meble?
Jak czyścić meble?
Wystarczy chwila nieuwagi i napój, który właśnie pijemy, wylewa się na sofę. Kurz, który osadza się na meblach, powoduje, że […]
Rodzaje folii i ich zastosowanie w przemyśle, jak i rolnictwie
Rodzaje folii i ich zastosowanie w przemyśle, jak i rolnictwie
Folia to cienki, płaski i elastyczny materiał, który służy do pakowania żywności i innych towarów. Wykonuje się ją z polietylenu, […]
Meble do wnętrz w stylu skandynawskim
Meble do wnętrz w stylu skandynawskim
W stylu skandynawskich króluje prosta forma i nastawienie na minimalizm. Salon tak urządzony cechuje się prostotą i brakiem przywiązania do […]