Cel badań UX stron www

/
Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Współczesna technika pozwala usługodawcom na szybkie i pewne testowanie odbioru ich oferty. Szczególnie, w odniesieniu do stron internetowych, rozumianych jako produkt docelowy oraz jako narzędzie promocji. Zobaczmy, jakie korzyści można uzyskać wykonując profesjonalne badania UX.

Technika w służbie komercyjnej informacji

Podstawowym celem testów UX jest zbadanie reakcji (również emocjonalnej) klienta na usługę informatyczną oraz kontekstu, w jakim z niej korzysta. Pozwala to wyeksponować elementy strony, które spotykają się z największym uznaniem odbiorców, wyprofilować grafikę, zoptymalizować przejrzystość i funkcjonalność ułożenia zakładek. Co więcej, tego typu badanie pozwala odkryć ewentualne słabe strony produktu, sprawdzić, jakie elementy mogłyby być bardziej ergonomiczne i przyjazne użytkownikom. W rezultacie tego typu test dostarcza pełnej wiedzy diagnostycznej o witrynie internetowej pod kątem jej komercyjnej wydajności. Umożliwia on również zobaczenie produktu oczami potencjalnych klientów. Więcej informacji na temat tego typu usług można znaleźć pod adresem https://symetria.pl.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Szkolenie spadochronowe – co warto wiedzieć?
Szkolenie spadochronowe – co warto wiedzieć?
Szkolenie spadochronowe jest jedną z najbardziej ekscytujących i wymagających rzeczy, które możesz zrobić jako osoba dorosła. To nie tylko emocjonująca […]
Co warto mieć na uwadze przy zakupie aut używanych?
Co warto mieć na uwadze przy zakupie aut używanych?
Planując zakup samochodu, wielu z nas najpierw przegląda oferty sprzedaży aut używanych. Takie rozwiązanie ma wiele zalet. Przede wszystkim jednak […]
Zalety stosowania peruki na co dzień
Zalety stosowania peruki na co dzień
Peruka zwykle kojarzy nam się z próbą ukrycia czegoś, a noszenie jej uznajemy za ostatnią deskę ratunku. Jest to całkowicie […]