Cel badań UX stron www

/
Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Współczesna technika pozwala usługodawcom na szybkie i pewne testowanie odbioru ich oferty. Szczególnie, w odniesieniu do stron internetowych, rozumianych jako produkt docelowy oraz jako narzędzie promocji. Zobaczmy, jakie korzyści można uzyskać wykonując profesjonalne badania UX.

Technika w służbie komercyjnej informacji

Podstawowym celem testów UX jest zbadanie reakcji (również emocjonalnej) klienta na usługę informatyczną oraz kontekstu, w jakim z niej korzysta. Pozwala to wyeksponować elementy strony, które spotykają się z największym uznaniem odbiorców, wyprofilować grafikę, zoptymalizować przejrzystość i funkcjonalność ułożenia zakładek. Co więcej, tego typu badanie pozwala odkryć ewentualne słabe strony produktu, sprawdzić, jakie elementy mogłyby być bardziej ergonomiczne i przyjazne użytkownikom. W rezultacie tego typu test dostarcza pełnej wiedzy diagnostycznej o witrynie internetowej pod kątem jej komercyjnej wydajności. Umożliwia on również zobaczenie produktu oczami potencjalnych klientów. Więcej informacji na temat tego typu usług można znaleźć pod adresem https://symetria.pl.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Rodzaj magnesów wykorzystywanych do filtrowania zanieczyszczeń cząstkami ferromagnetycznymi
Rodzaj magnesów wykorzystywanych do filtrowania zanieczyszczeń cząstkami ferromagnetycznymi
Odsiewanie ciał obcych pochodzenia metalicznego ze strumienia produktu może nie tylko ograniczyć straty finansowe, ale również uratować zdrowie, a nawet […]
Przypinki ślubne – hit czy kit?
Przypinki ślubne – hit czy kit?
Wesele to wyjątkowy i niezapomniany moment w życiu każdego człowieka. Para Młoda razem ze swoimi bliskimi świętuje rozpoczęcie nowego etapu […]
Jak trenować w domu?
Jak trenować w domu?
Ćwiczenie w domu stało się bardzo popularne. Jeśli nie lubisz, gdy ktoś na Ciebie patrzy podczas ćwiczeń lub przeszkadza Ci […]