Cel badań UX stron www

/
Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Współczesna technika pozwala usługodawcom na szybkie i pewne testowanie odbioru ich oferty. Szczególnie, w odniesieniu do stron internetowych, rozumianych jako produkt docelowy oraz jako narzędzie promocji. Zobaczmy, jakie korzyści można uzyskać wykonując profesjonalne badania UX.

Technika w służbie komercyjnej informacji

Podstawowym celem testów UX jest zbadanie reakcji (również emocjonalnej) klienta na usługę informatyczną oraz kontekstu, w jakim z niej korzysta. Pozwala to wyeksponować elementy strony, które spotykają się z największym uznaniem odbiorców, wyprofilować grafikę, zoptymalizować przejrzystość i funkcjonalność ułożenia zakładek. Co więcej, tego typu badanie pozwala odkryć ewentualne słabe strony produktu, sprawdzić, jakie elementy mogłyby być bardziej ergonomiczne i przyjazne użytkownikom. W rezultacie tego typu test dostarcza pełnej wiedzy diagnostycznej o witrynie internetowej pod kątem jej komercyjnej wydajności. Umożliwia on również zobaczenie produktu oczami potencjalnych klientów. Więcej informacji na temat tego typu usług można znaleźć pod adresem https://symetria.pl.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
ADR – Co oznacza i które kraje to respektują?
ADR – Co oznacza i które kraje to respektują?
ADR to skrót oznaczający Europejski Kod Transportu Niebezpiecznych Towarów Drogą. Jest to międzynarodowa umowa dotycząca transportu towarów niebezpiecznych drogą, która […]
Kostki do układania – jakie rodzaje są dostępne?
Kostki do układania – jakie rodzaje są dostępne?
Kostki sportowe są rodzajem zabawki logicznej, które składają się z sześcianów ze ściankami w różnych kolorach. Zabawa tego typu opiera […]
Jak zamontować żarówki ledowe?
Jak zamontować żarówki ledowe?
Diody elektroluminescencyjne to powszechnie stosowana alternatywa dla świetlówek. Sięgamy po nie coraz częściej z wielu powodów. Po pierwsze, żarówki LED […]