Cel badań UX stron www

/
Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Współczesna technika pozwala usługodawcom na szybkie i pewne testowanie odbioru ich oferty. Szczególnie, w odniesieniu do stron internetowych, rozumianych jako produkt docelowy oraz jako narzędzie promocji. Zobaczmy, jakie korzyści można uzyskać wykonując profesjonalne badania UX.

Technika w służbie komercyjnej informacji

Podstawowym celem testów UX jest zbadanie reakcji (również emocjonalnej) klienta na usługę informatyczną oraz kontekstu, w jakim z niej korzysta. Pozwala to wyeksponować elementy strony, które spotykają się z największym uznaniem odbiorców, wyprofilować grafikę, zoptymalizować przejrzystość i funkcjonalność ułożenia zakładek. Co więcej, tego typu badanie pozwala odkryć ewentualne słabe strony produktu, sprawdzić, jakie elementy mogłyby być bardziej ergonomiczne i przyjazne użytkownikom. W rezultacie tego typu test dostarcza pełnej wiedzy diagnostycznej o witrynie internetowej pod kątem jej komercyjnej wydajności. Umożliwia on również zobaczenie produktu oczami potencjalnych klientów. Więcej informacji na temat tego typu usług można znaleźć pod adresem https://symetria.pl.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Jak dbać o panele podłogowe?
Jak dbać o panele podłogowe?
Panele podłogowe należą do jednych z bardziej podatnych na uszkodzenia materiałów. Dlatego też, oprócz odpowiedniego dbania o ich formę powinniśmy […]
Optometrysta czy okulista – gdzie leży różnica?
Optometrysta czy okulista – gdzie leży różnica?
Skuteczne leczenie wad wzroku i noszenie dobrze dobranych okularów lub soczewek pozwala podnieść komfort życia i uczynić wadę praktycznie nieodczuwalną. […]
Dlaczego warto zatrudnić profesjonalną firmę remontową?
Dlaczego warto zatrudnić profesjonalną firmę remontową?
Remont to niemałe przedsięwzięcie. Wymaga wiedzy z zakresu budownictwa, specjalistycznych umiejętności i doświadczenia. Niezbędny jest także profesjonalny sprzęt, który umożliwi […]