Firmy coraz częściej poszukują takich nośników reklamowych, które będą umożliwiały atrakcyjne wyeksponowanie mocnych stron oferowanych produktów. Duży potencjał mają reklamy zewnętrzne, które wykorzystywane są w przestrzeni infrastruktury miasta. Takie projekty można dostrzec w wielu punktach, szczególnie w miejscach o dużym natężeniu ruchu. Oryginalne wykonanie takich materiałów marketingowych, a także wyrazista szata graficzna od razu przyciągają uwagę.
W kampaniach marketingowych warto uwzględnić nowoczesne reklamy LED, które możemy znaleźć na stronie https://www.gilbt.com/?v=9b7d173b068d. Wyróżniają się one nie tylko atrakcyjnym designem, ale też wysoką odpornością. Takie nośniki reklamowe wykonywane są z trwałych materiałów, odpornych na uszkodzenia mechaniczne oraz niekorzystne warunki pogodowe. W zależności od specyfiki branży oraz grupy docelowej można dostosować najbardziej odpowiedni typ reklamy outdoorowej.
W miejscach o dużym natężeniu ruchu – np. w środkach komunikacji miejskiej, na parkingach czy przy galeriach handlowych doskonale sprawdzają się różnego rodzaju tablice reklamowe LED. NA kolorowych ekranach wyświetlane są grafiki, loga, animacje oraz teksty reklamowe. Dużą zaletą takiego rozwiązania jest łatwa i wygodna obsługa, zwykle przez WiFi. Doskonała rozdzielczość sprawia, że takie reklamy widoczne są nawet z dużej odległości.
Jednym z rodzajów reklamy, obok której nie można przejść obojętnie, są z całą pewnością zewnętrzne telebimy LED. Tego typu nośniki umożliwiają wyświetlanie filmów i zdjęć, a doskonała jakość natychmiast przykuwa uwagę uczestników ruchu ulicznego. Taki typ reklamy wyróżnia się wysoką skutecznością i pozwala dotrzeć do sporej grupy nowych odbiorców. Trzeba też wspomnieć, że dużą zaletą takiego rozwiązania jest możliwość programowania wyświetlanych obrazów – pozwala to na idealnie dostosowanie przekazu reklamowego do okoliczności i potrzeb. Co istotne – nowatorskie telebimy mogą być wykorzystywane przez rozmaite branże.