Czym jest reklama ambientowa?

/
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Z roku na rok coraz większą popularność zyskuje tzw. reklama ambientowa. Obejmuje ona rozmaite nowoczesne formy przekazu, które charakteryzują się bardzo wysokim poziomem interakcji z odbiorcami oraz dużą świeżością koncepcyjną. Doskonałym przykładem są choćby banery na dachach samochodów czy wielkoformatowe iluminacje na budynkach. Z przykładem realizowania tych drugich projektów można zapoznać się na stronie https://be-media.com.pl/oferta/ambient-2.html

Prosty sposób na zdobycie szerokiej rzeszy klientów

Ambient marketing to nic innego jak reklama niestandardowa, która zazwyczaj zaskakuje, a często też wzbudza spore kontrowersje. Ogromnie istotną rolę odgrywają tutaj nietypowe nośniki przekazu, takie jak wiaty znajdujące się na przystankach autobusowych, elewacje wysokich obiektów budowlanych czy elementy wyposażenia lokali usługowych. Omawiana reklama nieustannie ewoluuje i obejmuje przede wszystkim jednorazowe akcje marketingowe, mające na celu zwrócenie uwagi wielu potencjalnych klientów. Z tego względu czerpie pełnymi garściami ze świata sztuki, teatru oraz szeroko rozumianej popkultury.

Świetnym przykładem ambient marketingu są choćby działania pewnej sieci fast foodowej, która swego czasu zdecydowała się na napełnienie miejskich citylightów (wiat, tablic naściennych itp.) zmieloną kawą. Była to niezwykle skuteczna promocja tego aromatycznego napoju serwowanego w poszczególnych placówkach. Dodajmy, że kluczową zaletą reklamy ambientowej jest jej interaktywny charakter, objawiający się zdolnością maksymalnego zaangażowania odbiorców.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Meble do wnętrz w stylu skandynawskim
Meble do wnętrz w stylu skandynawskim
W stylu skandynawskich króluje prosta forma i nastawienie na minimalizm. Salon tak urządzony cechuje się prostotą i brakiem przywiązania do […]
Niszowe języki wśród biur tłumaczeń w Polsce
Niszowe języki wśród biur tłumaczeń w Polsce
Jak doskonale wiadomo, znalezienie dobrego biura tłumaczeń oferującego tłumaczenia w zakresie takich języków, jak angielski, niemiecki czy rosyjski nie stanowi […]
Bielizna damska – na co zwrócić uwagę przy wyborze?
Bielizna damska – na co zwrócić uwagę przy wyborze?
Trudno wyobrazić sobie garderobę, zarówno damską, jak i męską, bez bielizny. Sięgamy po nią każdego dnia, zanim założymy na siebie […]