Jakie gadżety dla klientów dbających o środowisko?

/
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Coraz większą popularnością cieszą się ruchy zero-waste i less-waste, a troska o środowisko jest postawą coraz powszechniejszą wśród dużej grupy ludzi. Dlatego też firmy i marki muszą uświadomić sobie, że generowanie niepotrzebnych przedmiotów, które szybko staną się odpadami, nie jest już mile widziane, a wręcz może odstraszać potencjalnych klientów, szczególnie tych młodszych. Jak więc reklamować się w czasach, gdy plastikowe gadżety nie cieszą się już powodzeniem?

Gadżety reklamowe less-waste – czyli jakie?

Less-waste to idea, której głównym celem jest zminimalizowanie ilości generowanych odpadów. Jej fani raczej unikają rzeczy, które do niczego nie służą, są kiepskiej jakości lub powstały z dużych ilości trudnego do zrecyklingowania plastiku. Dlatego jeśli w naszej grupie docelowej są osoby dbające o środowisko, dobrym posunięciem jest postawienie na jakość i funkcjonalność naszych gadżetów reklamowych. Przedmiot, który można wykorzystywać na co dzień, nie tylko nie stanie się szybko odpadem, ale przy okazji będzie doskonałym nośnikiem reklamy, gdyż jest spore prawdopodobieństwo, że logo naszej firmy zobaczy wtedy większa grupa odbiorców. Warto też postawić na prostotę – prawdopodobnie każdy z naszych potencjalnych klientów ma już pen-drive’a, kubek termiczny czy torbę na zakupy i nie potrzebuje duplikatów, natomiast zwykły długopis przydaje się zawsze. Tutaj:  https://gadzety.grafores.com.pl/kategorie/dlugopisy-reklamowe/dlugopisy-eko znajdziemy długopisy wykonane z naturalnych, łatwo rozkładających się materiałów – doceni je każdy, niezależnie od tego, czy interesuje się ochroną środowiska, czy nie.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
O jakich meblach nie można zapomnieć podczas urządzania salonu?
O jakich meblach nie można zapomnieć podczas urządzania salonu?
Każde z domowych wnętrz ma swoją specyfikę. Dlatego w asortymencie sklepowym można znaleźć wiele interesujących rozwiązań – producenci oferują szeroki […]
SEO (Search Engine Optimization), Link Building a skuteczne pozycjonowanie – co musisz wiedzieć?
SEO (Search Engine Optimization), Link Building a skuteczne pozycjonowanie – co musisz wiedzieć?
Skuteczne sposoby na pozycjonowanie Jeszcze do niedawna, pozycjonowanie oparte na link buildingu, czyli tworzeniu linków było skuteczną i dość łatwą […]
Jak wygląda druk naklejek ?
Jak wygląda druk naklejek ?
Druk naklejek jest obok opakowań jednym z najczęstszych zleceń drukarskich na taką bazę produktów. Z racji tego, iż stosowane są […]