Otwierając nową firmę, mamy na głowie sporo obowiązków. Trzeba zadbać, by zatrudnić u siebie księgową, która rozliczy nasze podatki i zadba o odprowadzenie składek. Poza tym, musimy wyposażyć nasze biuro w odpowiedni sprzęt do pracy. To szczególnie ważne, ponieważ by nasze firmowe dokumenty były przechowywane w odpowiedni sposób, muszą być najpierw stworzone na dobrym sprzęcie elektronicznym.
Przede wszystkim musimy wyposażyć się w bardzo dobry komputer. To na nim wykonujemy większość operacji. Odbieramy pocztę e-mail, wystawiamy faktury, rozliczamy bilans miesięczny, czy tworzymy ofertę naszej firmy. Niestety na początku działalności często brakuje nam pieniędzy na duże inwestycje. Nowe komputery są bardzo drogie, a ich zakup może pochłonąć cały nasz budżet.
Z tego też powodu warto, szczególnie na początku prowadzenia firmy rozejrzeć się, czy na rynku dostępne są na przykład monitory poleasingowe. Zakup takiego sprzętu jest niezwykle korzystny, ponieważ monitory praktycznie nie starzeją się, a różnica między nowym, a kilkuletnim monitorem jest niezauważalna w codziennym użytku. Podobnie jest też w przypadku komputerów.
Do codziennej pracy spokojnie wystarczą nam na przykład komputery poleasingowe dell, które możemy nabyć w o wiele niższej cenie, niż ma to miejsce w przypadku urządzeń całkowicie nowych. Kupując taki komputer, mamy pewność, że nie przepłacamy za sprzęt, a dodatkowo wiemy, że będzie on nam służył przez długi czas. Komputery poleasingowe są zazwyczaj niewyeksploatowane i znakomite to codziennych zadań w biurze.