Jak lepiej zarządzać firmową flotą?

/
Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Dla wielu przedsiębiorstw posiadanie własnej floty pojazdów jest jednym z kluczowych warunków funkcjonowania na rynku. Dotyczy to zwłaszcza podmiotów świadczących usługi transportowe i dostarczających wyroby do klientów. Ogromnym wyzwaniem jest w tym przypadku utrzymanie aut i odpowiednie zarządzanie nimi w sposób jak najbardziej ekonomiczny oraz wydajny. Osiągnięcie tego celu ułatwiają m.in. nowoczesne lokalizatory GPS.

Monitoring i regularne przeglądy techniczne to podstawa 

Jednym z najbardziej innowacyjnych sposobów na skuteczne zarządzanie flotą pojazdów firmowych jest wdrożenie systemu opartego na technologii GPS. Lokalizatory pozwalają bowiem stale monitorować auta pod kątem np. zużycia paliwa, jakości pracy kierowców czy obranej trasy. Oprócz tego warto systematycznie serwisować pojazdy, bo jest to gwarancja wyeliminowania lub ograniczenia do minimum kosztownych awarii. Oto pozostałe rozwiązania:

– dobieranie opon do warunków pogodowych i stopnia eksploatacji floty

– skłonienie kierowców do raportowania o wszelkich problemach

– posiadanie własnych części zamiennych (oszczędność czasu niezbędnego na naprawę)

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Sportowe stylizacje, które przykują uwagę
Sportowe stylizacje, które przykują uwagę
Sportowe stylizacje cechują się dużą uniwersalnością, co pozwala wykorzystywać je w trakcie różnorodnych okazji. Klasyczne wydania w połączeniu z nowoczesnymi […]
Jak zaaranżować ogród?
Jak zaaranżować ogród?
Ogród to miejsce, w którym można cieszyć się pięknem przyrody i zieleni. Ale aranżacja ogrodu nie jest łatwym zadaniem. Istnieje […]
Dlaczego warto zatrudnić profesjonalną firmę remontową?
Dlaczego warto zatrudnić profesjonalną firmę remontową?
Remont to niemałe przedsięwzięcie. Wymaga wiedzy z zakresu budownictwa, specjalistycznych umiejętności i doświadczenia. Niezbędny jest także profesjonalny sprzęt, który umożliwi […]