Jak lepiej zarządzać firmową flotą?

/
Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Dla wielu przedsiębiorstw posiadanie własnej floty pojazdów jest jednym z kluczowych warunków funkcjonowania na rynku. Dotyczy to zwłaszcza podmiotów świadczących usługi transportowe i dostarczających wyroby do klientów. Ogromnym wyzwaniem jest w tym przypadku utrzymanie aut i odpowiednie zarządzanie nimi w sposób jak najbardziej ekonomiczny oraz wydajny. Osiągnięcie tego celu ułatwiają m.in. nowoczesne lokalizatory GPS.

Monitoring i regularne przeglądy techniczne to podstawa 

Jednym z najbardziej innowacyjnych sposobów na skuteczne zarządzanie flotą pojazdów firmowych jest wdrożenie systemu opartego na technologii GPS. Lokalizatory pozwalają bowiem stale monitorować auta pod kątem np. zużycia paliwa, jakości pracy kierowców czy obranej trasy. Oprócz tego warto systematycznie serwisować pojazdy, bo jest to gwarancja wyeliminowania lub ograniczenia do minimum kosztownych awarii. Oto pozostałe rozwiązania:

– dobieranie opon do warunków pogodowych i stopnia eksploatacji floty

– skłonienie kierowców do raportowania o wszelkich problemach

– posiadanie własnych części zamiennych (oszczędność czasu niezbędnego na naprawę)

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Zabiegi, jakie może wykonać kosmetyczka
Zabiegi, jakie może wykonać kosmetyczka
Gabinety kosmetyczne oferują wachlarz różnych zabiegów, które gwarantują poprawę urody. Kosmetyczki służą radą i pomagają dostosować zabiegi do typu skóry […]
Jakie są rodzaje masaży? Mogłeś tego nie wiedzieć!
Jakie są rodzaje masaży? Mogłeś tego nie wiedzieć!
Masaż to forma terapii, która pomaga zrelaksować zarówno ciało, jak i umysł. Jest to bardzo popularny zabieg w wielu krajach, […]
Przesyłka dokumentów – jak ją zabezpieczyć?
Przesyłka dokumentów – jak ją zabezpieczyć?
Przesyłanie dokumentów jest jednym z najbardziej newralgicznych punktów całego procesu zawierania umów, czy przekazywania ważnych informacji. Mogą znajdować się w […]