Jak lepiej zarządzać firmową flotą?

/
Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Dla wielu przedsiębiorstw posiadanie własnej floty pojazdów jest jednym z kluczowych warunków funkcjonowania na rynku. Dotyczy to zwłaszcza podmiotów świadczących usługi transportowe i dostarczających wyroby do klientów. Ogromnym wyzwaniem jest w tym przypadku utrzymanie aut i odpowiednie zarządzanie nimi w sposób jak najbardziej ekonomiczny oraz wydajny. Osiągnięcie tego celu ułatwiają m.in. nowoczesne lokalizatory GPS.

Monitoring i regularne przeglądy techniczne to podstawa 

Jednym z najbardziej innowacyjnych sposobów na skuteczne zarządzanie flotą pojazdów firmowych jest wdrożenie systemu opartego na technologii GPS. Lokalizatory pozwalają bowiem stale monitorować auta pod kątem np. zużycia paliwa, jakości pracy kierowców czy obranej trasy. Oprócz tego warto systematycznie serwisować pojazdy, bo jest to gwarancja wyeliminowania lub ograniczenia do minimum kosztownych awarii. Oto pozostałe rozwiązania:

– dobieranie opon do warunków pogodowych i stopnia eksploatacji floty

– skłonienie kierowców do raportowania o wszelkich problemach

– posiadanie własnych części zamiennych (oszczędność czasu niezbędnego na naprawę)

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Pierwszy wyjazd na narty – co musimy zabrać?
Pierwszy wyjazd na narty – co musimy zabrać?
Narty to sport zimowy, który sprawia wiele radości, a do tego jest korzystny dla zdrowia, samopoczucia oraz sylwetki. Szusowanie po […]
Loftowe meble – czy będą pasować do naszych wnętrz?
Loftowe meble – czy będą pasować do naszych wnętrz?
Styl loftowy jest coraz częściej spotykany we wnętrzach polskich domów. Charakteryzuje się on prostotą, dużym minimalizmem oraz otwartymi przestrzeniami, które […]
Paczkomat czy kurier – co jest lepszym rozwiązaniem?
Paczkomat czy kurier – co jest lepszym rozwiązaniem?
Firmy kurierskie od dawna dostarczają paczki do klientów. Jeszcze większy wzrost przychodów odnotowały od momentu wejścia na rynek sklepów internetowych. […]