Najczęściej wykorzystywane metody przygotowania ubrań reklamowych z nadrukiem

Ubrania reklamowe z nadrukowanym firmowym logo są wyjątkowo często wykorzystywane. Pomagają w budowaniu rozpoznawalnej firmy, służą do identyfikacji wizualnej, a jednocześnie zapewniają pracownikom wygodę i ochronę przed warunkami zewnętrznymi. Jak jednak są przygotowywane? Jeśli się nad tym zastanawiasz, przygotowaliśmy dla ciebie krótki opis dwóch najbardziej popularnych metod.

Sitodruk

Z całą pewnością sitodruk wciąż jest najbardziej popularną metodą wykonywania nadruków na koszulkach firmowych. Dlaczego? Przede wszystkim ze względu na swoją ogromną wytrzymałość. Niezależnie od tego, czy nadruk wystawiony jest na działanie promieni słonecznych, na wodę czy na częste pranie – a to w wielu firmach odbywa się naprawdę często – potrafi wytrzymać najdłużej ze wszystkich stosowanych obecnie nadruków.

Sitodruk jest też niebywale ceniony za to, iż oferuje możliwość uzyskania wyrazistych, intensywnych kolorów. Stosowane są w nim różnego rodzaju farby, a dzięki metodzie nakładania ich za pomocą specjalnych sit, uzyskuje się wysokiej jakości druk.

Haft komputerowy

Jeśli zależy ci na ubraniach marki premium dla twoich pracowników, powinieneś zdecydować się na ozdobienie ich za pomocą haftu komputerowego, który jest najbardziej prestiżową metodą znakowania. Pozwala na wykonywanie logo z pomocą nici, które – w zależności od wyboru – mogą stanowić piękną ozdobę ubrania. Wystarczy zdecydować się na nić złotą lub srebrną albo wykonać haft w metodzie 3D, aby uzyskać naprawdę niesamowity efekt.

Jeśli chcesz wiedzieć więcej o metodzie haftu komputerowego lub zdecydowałeś się na jego wykorzystanie, sklep Strefa-logo oferuje ci możliwość przygotowania twoich firmowych ubrań właśnie z jego pomocą.

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

osiemnaście + siedem =