Jak prawidłowo stworzyć folder reklamowy?

Marketing prowadzony przy użyciu dokumentów drukowanych umożliwia budowanie oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. Folder reklamowy – tak samo jak wizytówki i ulotki, stanowi istotny element strategii marketingowej. Prawidłowo zaprojektowany, starannie wykonany i dopasowany do profilu działalności, skutecznie przyciągnie i zatrzyma uwagę klienta.

Na co należy zwrócić uwagę?

Pierwszym etapem tworzenia jest projekt, którego podstawą jest czytelność i jasny przekaz. W pierwszej kolejności klient odbiera bodźce wzrokowe (obrazy, ilustracje), a później napisy i hasła. Istotnie jest także poznanie potrzeb potencjalnych klientów, którzy są głównymi odbiorcami folderu. Ważne są ich zainteresowania, preferencje, oczekiwania. Folder powinien być dla nich atrakcyjny i interesujący. Kolejnym elementem jest zawartość, czyli prosty i zwięzły przekaz bez zbędnego komplikowania treści. Techniczny język i trudne słownictwo utrudniają komunikację z klientem i mogą obniżyć jego zainteresowanie ofertą. Przekaz powinien być atrakcyjny i widoczny. Jeśli chcesz stworzyć własny folder na potrzeby firmy, sprawdź ofertę dostępną na stronie internetowej: https://studiokreacja.pl/oferta/foldery-i-katalogi/.

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

4 × cztery =