Jak dobrze zorganizować przeprowadzkę biura?

Prowadziliśmy małą firmę na obrzeżach dużego miasta. Nie wiadomo kiedy liczba pracowników wzrosła – przestajemy się mieścić w dotychczasowym biurze, a wielu pracowników narzeka, że siedziba znajduje się daleko od centrum, zatem często nie mogą oni zdążyć do pracy na czas. Decydujemy się więc na przeprowadzkę biura – i co dalej?

Przede wszystkim znajdźmy odpowiednie miejsce na naszą nową siedzibę, które to będzie spełniać wszystkie nasze oczekiwania (co do wielkości, lokalizacji czy ceny), a następnie zajmijmy się poszukiwaniem dobrej firmy przeprowadzającej biura. Warto skorzystać z usług takiej spółki, ponieważ nie tylko zajmie się ona techniczną stroną tego strategicznego przedsięwzięcia, ale również da gwarancję, że podczas przenosin żaden nasz sprzęt nie ulegnie zniszczeniu, nie zostanie zgubiony, natomiast czas przenosin będzie dokładnie taki, jak ustaliliśmy. Jeśli pracujemy w większym mieście, przeniesienie biura będzie wymagać naprawdę wiele wysiłku, zwłaszcza gdy zatrudniamy sporą liczbę osób. Przeprowadzki (zobacz na przykład przeprowadzka Wrocław) warto organizować w weekendy, lub popołudniami (nie tylko po to, aby nasze obroty nie spadły, ale też dlatego, że wtedy zwykle jest mniejszy ruch, zatem zaoszczędzimy sporo czasu). Osoby trudniące się przeprowadzkami doskonale wiedzą, że najlepiej takie przedsięwzięcia planować więc na okres wakacyjny (kiedy w mieście nie ma studentów, a wielu z zatrudnionych przebywa na urlopie). Podobna rada dotyczy również innych miast uniwersyteckich jak Poznań, Warszawa czy Kraków. Postawmy więc na firmę, która będzie potrafiła nam doradzić nie tylko na etapie pakowania, ale i samego planowania przeprowadzki biura.

 

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

dwa × 4 =